Sposoby i koszty dostawy

1. Sposoby dostawy zamówionych produktów

W chwili obecnej towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, poprzez paczkomaty InPost lub alternatywnie Pocztą Polską.

2. Koszty dostawy zamówionych produktów

Koszt dostawy uzależniony jest od:

1. Wartości zamówienia
Przy zakupach powyżej 290,00 zł, dostawę do Paczkomatu InPost lub kurierem otrzymasz Gratis.

2. Wybranego dostawcy zamówienia i rodzaju wybranej płatności
- Kurier InPost lub Poczta polska krajowa, po przedpłacie - 14,90 zł
- Kurier lub Poczta polska krajowa, za pobraniem - 24,90
- Paczkomaty InPost na terenie Polski, po przedpłacie - 9,90zł
- Kurier na terenie UE, do wybranych krajów, po przedpłacie 99,00 zł

Pełne koszty swojego zamówienia możesz w każdym momencie podejrzeć w koszyku, po dodaniu do niego wybranych produktów.

3. Czas dostawy zamówionych produktów

Na stronie produktu w pozycji "Wysyłka", podany jest całkowity czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który mija od złożenia zamówienia do momentu jego dostarczenia do Ciebie. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji zamówienia, dostarczamy w najdłuższym czasie podanym na realizację zamówienia, przy zamówionych produktach.

1. Czas dostawy paczki kurierskiej
Wynosi zwykle 24h, licząc od momentu gdy zamówienie osiągnie status "przesyłka wysłana".

2. Czas dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost i poprzez Pocztę Polską
Maksymalny czas dostarczenia paczki do Paczkomatów InPost to 2 dni robocze od momentu nadania, jednak średnio 98% z nich trafia do Paczkomatu już dzień po nadaniu.

O każdej zmianie w statusie zamówienia zostaniesz poinformowana/y za pośrednictwem e-maila.

4. Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej, a zatem nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.

5. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

W razie nieobecności odbiorcy w miejscu wskazanym na liście przewozowym kurier pozostawia awizo i podejmuje kolejną próbę doręczenia, zwykle następnego dnia, w razie ponownej nieobecności odbiorcy kurier pozostawia kolejne awizo, a odbiorca może przesyłkę odebrać osobiście w siedzibie oddziału przewoźnika. Do tego momentu nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez odbiorcę w odpowiednim terminie wskazanym przez przewoźnika przesyłka jest zwracana do sklepu MeBrando.pl.

6. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

W chwili obecnej umożliwiamy dostarczanie przesyłek wyłącznie w dni robocze czyli od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem wszystkich sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

7. Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną lub zdekompletowaną przesyłkę?

Jeśli przy doręczeniu przez kuriera przesyłki, stwierdzisz, iż jest ona uszkodzona (w szczególności stwierdzisz uszkodzenia opakowania), w obecności kuriera powinnnaś/eś otworzyć taką przesyłkę oraz wypełnić Protokół Szkody zgodnie ze wzorem dostępnym tutaj. Jeśli protokół nie zostanie wypełniony przy doręczeniu to taka reklamacja nie zostanie uznana, chyba że, szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć stwierdzisz po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądasz ustalenia jej stanu oraz udowodnisz, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. W przypadku wypełnienia Protokołu Szkody, jego jeden egzemplarz zabierze kurier i przekaże go do właściwego oddziału przewoźnika, a drugi egzemplarz pozostanie u Ciebie. Towar zabierze Kurier z powrotem. Po dotarciu paczki do sklepu, niezwłocznie ponowimy wysyłkę nieuszkodzonego towaru na nasz koszt.

Składając reklamację do przewoźnika należy dodatkowo przesłać do sklepu MeBrando.pl:
- Kopię Protokołu Szkody
- Zgłoszenie Reklamacji przez formularz na stronie przewoźnika: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
- Fakturę zakupową lub inny dokument potwierdzający wartość uszkodzonego artykułu
- List przewozowy
- Ponadto jeśli przesyłka ma wartość powyżej 500 zł i została ubezpieczona na kwotę wyższą niż 500 zł należy przesłać do przewoźnika dokumentację fotograficzną uszkodzenia.

8. Czy towar może zostać wysłany poza granice Polski?

Tak, przesyłki realizujemy na terenie Polski i do wybranych krajów UE: Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Francja, Szwecja, Dania, Belgia, Austria, Słowacja, Czechy, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia. W przypadku przesyłek zagranicznych, obowiązuje jedna stała stawka za przesyłkę, bez względu na wartość zamówienia. Przesyłki zagraniczne realizowane są tylko po przedpłacie.

Promocje
Damska koszulka polo Stretch
Damska koszulka polo Stretch
79,90 zł 59,90 zł
szt.
Koszulka męska z własnym nadrukiem
Koszulka męska z własnym nadrukiem
39,90 zł 29,90 zł
szt.
Koszulka damska z własnym nadrukiem
Koszulka damska z własnym nadrukiem
39,90 zł 29,90 zł
szt.
Koszulka damska Ringspun Premium
Koszulka damska Ringspun Premium
39,90 zł 19,90 zł
szt.
Bestsellery
Ręcznik bawełniany frotte 50x100 cm
Ręcznik bawełniany frotte 50x100 cm
24,90 zł
szt.
Koszulka damska Ringspun Premium
Koszulka damska Ringspun Premium
39,90 zł 19,90 zł
szt.
Koszulka damska Ladie's Slim
Koszulka damska Ladie's Slim
35,90 zł
szt.
Damska koszulka polo Ladie's Cotton
Damska koszulka polo Ladie's Cotton
39,90 zł
szt.
Waluty

e-mail: shop@mebrando.pl

telefon: +48 791 502 813

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl